Uw browser (Internet Explorer 8 of lager) is sterk gedateerd. Deze versie bevat veiligheidslekken en toont niet alle functies van deze of andere websites. Bekijk hier hoe u uw browser kunt upgraden.

X

Wat te doen bij een reparatieverzoek?

Uw reparatieverzoek komt via het secretariaat van Bouwvereniging Woningzorg terecht bij Ralf Reubsaet en Marc Teuben van House Management Zuid-Limburg. 

Kijk voor de zekerheid of de kosten van reparaties en onderhoud voor uzelf of voor de Bouwvereniging zijn. Dat kan in onze Onderhouds- en InformatiebrochureBij sommige zaken, zoals reparatieverzoeken betreffende een verstopt riool of niet goed werkende verlichting, kan het zijn dat de kosten alsnog voor rekening van de huurder komen, indien na het verhelpen van de klacht blijkt dat de oorzaak te herleiden is naar apparatuur of handelen van de huurder. 


Een niet-dringend reparatieverzoek

Een niet-dringend verzoek, zoals een vochtplek op de muur, een defect rolluikmechanisme of een licht klemmende deur, kunt u schriftelijk indienen. Dit doet u per e-mail (reparatie@bvwoningzorg.nl) of op papier bij ons secretariaatsadres (Prof. Pieter Willemsstraat 50). Vermeld hierbij altijd uw adres en telefoonnummer.

De reden dat wij de verzoeken schriftelijk willen ontvangen is omdat het verzoek ook schriftelijk aan House Management Zuid-Limburg en/of de aannemer moet worden doorgegeven. Op deze manier worden fouten zoveel mogelijk voorkomen. Het is belangrijk om bij uw reparatieverzoek uw juiste gegevens te vermelden.

 

Een dringend reparatieverzoek

Bij een dringend verzoek, zoals een flinke waterlekkage in huis of een defect voordeurslot, kunt u 24 uur per dag bellen met het telefoonnummer 06-57313352.

Wij vragen u vriendelijk om dit nummer alleen te gebruiken indien het verzoek echt niet kan wachten. 


CV-ketel

Voor storingen aan uw cv-ketel kunt u 24 uur per dag telefonisch contact opnemen met Volta Limburg: 0900-1405. Als de storing verholpen is, verzoeken wij u ons dit schriftelijk, per e-mail of per brief, te berichten. Alvast bedankt!

Let er wel op of u eventueel het probleem zelf kunt herstellen, zoals het bijvullen van de CV-installatie. Indien dit het geval is en u dit toch door Volta laat uitvoeren, zijn de kosten voor uw eigen rekening. Meer informatie (en o.a. uitleg over het bijvullen) vindt u bij *CENTRALE VERWARMING*.